dijous, 21 d’octubre del 2010

2010

Ja oloro el final de l'any. Ja les olives maduren i la setmana vinent començaran a collir-les per ficar-les al molí i obtenir el preciòs liquid daurat, llefiscós però amb un sabor únic i unes caracteristiques meravelloses.
S'acaba 2010. L'any que hagues havut de saltar-me. Un dels meus anys negres e principi a final.
No relacionare totes les coses que m'han anat passant, no serviria de res i sols han estat negatives per a mi i tampoc han estat tan negatives si miro al meu voltant. He pogut menjar, vestir-me, tinc salut .... puc demanar res mes quan hi ha tanta misèria al mon, al meu voltant? Em sembla que no.
De fet, però, tot es relatiu. En termes generals soc afortunat i he de donar gràcies a estar on i com estic, mirar de gaudir-ho cada dia i a cada instant per que si fem una mitjana, segurament jo estic molt per sobre d'ella.
Aixó no vol dir que, mirat individualment, aquest any que he viscut hagi estat un dels mes nefastos que recordo i tinc ganes s'acabi d'un cop per poder afrontar el 2011 amb renovades il·lusions.
De moment he de viure els dies que es presenten de la millor manera possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada