diumenge, 20 de novembre del 2011

SORTIDA A PRADELL

Avui tocava caminada suau i hem decidit sortir amb els amics de PRADELL, son molt bona gent i ens portaran a veure alguna zona que no coneixem.

Kristina, Rafa i Narcís que farà de guia, Pep Joan, Toni, Jaume, Lluis, Oksana, Helena, Jordi i Cristobal, ens arrisquem a sortir a caminar un dia que anuncia pluja arreu.
Sortim del poble per la carretera i baixem per una pista al Barranc de la Font del Peli. Ben aviat un sender que en poc temps ens du a la font, un bonic indret amb restes d'una masia. Kristina recorda hi anaven de menuts a agafar culleretes i fa dos anys, a la nevada, caminant amb raquetes de neu. Esmorzem.
El sender continua per un bosc molt maco de pi, ombrívol i humit i va pujant vers la serra. Poc abans d'arribar-hi fem cap a una pista. Recte el sender ens menaria al cim, a la dreta un arbre grèvol molt gran, dels que no se'n veuen. Desprès d'admirar-lo seguim la pista per l'esquerra (a la dreta va a uns antics masos).

La pista ens mena a una altra que ens puja fins les antenes de la Teixeta. D'allí seguim la carena mentre veiem pujar la boira llepant el cingle empesa pel vent. Passem per l'enderrocada i mirem com podrem arreglar la senyera que algú ens ha fotut enlaire. Malparits .... !!! i desprès volen que ens sentim espanyols ...!!
Seguim fins a trobar la baixada pel camí dels Abeuradors pel qual retornem a Pradell. Es quan entrem al poble quan cauen algunes gotes; sols serà un avís del que podia haver estat i no ha sigut, un avís de que la natura ens ha volgut respectar.
I per avui podem dir que hem passat un bon matí i tornem a casa sans i estalvis.